niedziela, maja 24, 2020

JAK PRZYGOTOWAĆ SKÓRĘ DO MAKIJAŻU | NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE

Przygotowanie skóry do makijażu to podstawa długotrwałego make-upu. Najważniejsze jest dokładne oczyszczenie twarzy. Do tego celu najczęściej używałam żelu do mycia, który stosowałam wieczorem lub jakieś delikatnej pianki. Profesjonalny żel micelarny Nivea Micellair Skin Breathe przeznaczony jest mycia twarzy w celu przygotowania jej do makijażu. Zawiera w sobie drobinki peelingujące, które oprócz oczyszczenia wygładzają skórę.
Jeśli jesteście ciekawi co sądzę o nowości Nivea oraz czy sprawdza się w pielęgnacji mojej wrażliwej skóry to zachęcam Was do dalszej lektury :)

NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE


NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE

NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE

Żel przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Bałam się tego, że będzie za mocno oczyszczał moją wrażliwą skórę lub ją podrażniał, ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Nawet codzienne stosowanie produktu nie wywołało zaczerwień, ani podrażnień. 

NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE

Zawarty w kosmetyku kompleks peelingujący składający się z kwasu mlekowego oraz składników złuszczających naturalnego pochodzenia delikatnie złuszcza martwy naskórek. Oprócz wygładzenia skóry zauważyłam również zmniejszenie porów za co ogromny plus. 
Skóra po użyciu tego żelu jest delikatnie oczyszczona a sebum usunięte. Żadne zanieczyszczenia nie mają szans z tym żelem. Tak dobrze oczyszczona skóra jest gotowa do nałożenia makijażu. 

NIVEA PROFESJONALNY ŻEL DO MYCIA TWARZY MICELLAIR SKIN BREATHE

Jak przygotowujecie swoją skórę do makijażu ? Czym oczyszczacie skórę rano ?

24 komentarze:

  1. Znam ta serię. Jest naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko jak przychodziły do mnie dziewczyny na makijaż to nie było nic gorszego niż niedomyte resztki poprzedniego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ostatnio nie jestem na bieżąco z nowościami Nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że nie podrażnił skóry, bo tego bym się właśnie obawiała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam markę Nivea, ale tego żelu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego kosmetyku, ale własnie planuję zakupy kosmetyczne to będę o nim pamiętała!

    OdpowiedzUsuń
  7. to chyba jakaś nowość od nivea? używam żelu z la roche posay na zmiane z nawilżającym żelem z N7. O tym właściwie jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zdecydowanie najbardziej lubię płynu do demakijażu choć ten żel wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten żel i bardzo go lubię! Świetnie oczyszcza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie miałam kosmetyków Nivea, a najchętniej wybieram pianki

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie to może się skuszę i na Nivea!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rano zawsze staram się oczyszczać skórę przed nałożeniem makijażu :D
    Tego produktu nie miałam, ale chętnie przetestuję :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam wcześniej tego żelu :) Ja używam żelu do mycia twarzy z firmy Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny produkt! Ja rano używam żelu na bazie olejku arganowego do mycia twarzy, a później piankę myjącą, nakładam serum i krem nawilżający :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez używam tego produktu ale częściej jest on u mnie w użytku na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio zwróciłam uwagę na płyn micelarny z tej serii i nawet się nad nim zastanawiałam. Ale nie wiedziałam, że jest też żel..

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta seria jest bardzo fajna przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio nie było mojego żelu do mycia twarzy, więc przez przypadek kupiłam ten, który opisujesz. Jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja to w sumie mam duzo takich produktow do oczyszczania <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślałam nad jego zakupem, więc dobrze przeczytać pozytywną opinię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje