wtorek, sierpnia 25, 2020

UNIKATOWE PREZENTY DLA CIEBIE I TWOICH BLISKICH | MURRANO

W naszym życiu jest naprawdę wiele okazji do świętowania. Każdą z nich chcemy uczcić wyjątkowym prezentem dla bliskiej nam osoby. Jakiś czas temu trafiłam do sklepu Murrano (klik!), gdzie możecie znaleźć niezwykły zbiór pamiątek i podarunków. Wygodne menu pozwala odszukać prezent na dowolną okazję od chrzcin, poprzez komunię, urodziny czy śluby. Wszystkie prezenty jakie znajdziecie na stronie mają możliwość dołączenia grawerowanej dedykacji bez konieczności dodatkowych opłat. Strona jest niezwykle intuicyjna, a personalizacja prezentu to prawdziwa bułka z masłem. 

MURRANO

RAJ DLA MIŁOŚNIKÓW BIŻUTERII

MURRANO

W Murrano znajdziecie ogromną ilość zarówno złotej, jak i srebrnej biżuterii. Jak możecie zobaczyć zdecydowałam się na urocze złote kolczyki w kształcie koniczynek z drobnymi kryształkami. Wyglądają przepięknie i są bardzo delikatne i kobiece. Pasują do każdej stylizacji, a dzięki swoim małym rozmiarom nie dominują całej stylizacji. Wykonane są z wysokiej jakości czternastokaratowego złota. 

MURRANO

Dotarły do mnie zapakowane w bardzo ładne i trwałe opakowanie. Jak widzicie nie wybrałam żadnej personalizacji, ponieważ był to prezent dla mnie ode mnie, ale jeśli chcielibyście podarować takie kolczyki na prezent to z łatwością możecie dodać dowolną personalizację, wybrać kolor tabliczki oraz pudełka. 


SWAROVSKI ? POPROSZĘ! 

MURRANO

A może marzy Wam się biżuteria z kryształkami Swarovskiego ? Prosze bardzo! 
Na Murrano.pl znajdziecie jej ogromną ilość. Ja zdecydowałam się na przepiękny komplet składający się z naszyjnika i kolczyków w kolorze złotym. 

MURRANO

Kształt zawieszki i kolczyków inspirowany jest biedronką. Tułów to sporej wielkości kryształ w kolorze głębokiego błękitu. Na skrzydełkach znajdują się drobne, białe kryształki. 
Kolczyki to wygodne sztyfty, a naszyjnik wyposażony jest w zapięcie typu karabińczyk. 

MURRANO

Wybrałam również srebrną bransoletkę z serduszkiem. Wykonana jest ze stopu miedzi i cynku. W każdym elemencie bransoletki znajduje się kryształ Swarowskiego. Kryształki są białe i przepięknie łapią światło. Bransoletka jest lekka i pasuje do każdej stylizacji. Po kilku miesiącach noszenia nie widze na niej śladów zużycia. 

MURRANO

Dla mnie Murrano to niezwykłe miejsce. Od kiedy tylko poznałam tą stronę zaglądam tam przed każdą większą okazją w poszukiwaniu prezentów. Jak widzicie mój wybór padł na biżuterię, ale w sklepie znajdziecie wiele innych wyjątkowych prezentów np.: karafki, plakaty, albumy na zdjęcia oraz wiele, wiele innych.

Lubicie obradorowywać bliskie Wam osoby ? Co sądzicie o personalizacji prezentów ?

Wpis powstał we współpracy ze sklepem Murrano.pl

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie. Muszę tam zajrzeć :) Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wybór :) Uważam, że biżuteria jest wspaniałym pomysłem na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki ten komplet jest cudowny! Ostatnio mam jakąś fazę na kolorowe kamienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale przepiękną biżuterię wybrałaś, zwłaszcza ten komplet z kryształkami Svarowskiego robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sklep jest już mi znajomy :) Można wiedzieć skąd taki ładny kubek? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam personalizowaną biżuterię i często kupuje na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna biżuteria. Delikatna, z charakterem, a do tego podkreślająca stylizację, ale nie przytłaczająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria zawsze jest dobrym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka biżuteria jest zdecydowanie w moim guście choć kiedyś kochałam boho klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest ten komplet z kryształkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna!
    Uwielbiam taką delikatną i elegancką biżuterię. Moja bajka!
    Muszę rozejrzeć się w asortymencie tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolczyki koniczynki bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny mają asortyment, już kilka razy odwiedzałam ten sklep. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie odwiedzę ten sklep. Uwielbiam biżuterię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna jest ta bizuteria szczególny ta z dodatkiem niebieskiego przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie należy powiedzieć, że samo wręczanie prezentów jest bardzo ważne i ja także jestem zdania, że warto jest wiedzieć co i komu warto dać. Zachęcam na pewno do zapoznania się z wpisem https://zamowprezent.pl/co-kupic-nauczycielowi-na-koniec-roku-szkolnego gdyż wręczenie prezentu dla nauczyciela także jest istotne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje