piątek, września 04, 2020

AMERYKAŃSKI WEEKEND, CZYLI PRZEPIS NA DOMOWE PANCAKES

Piątek - weekendu początek <3 Ostatnie dni były bardzo pracowite, dlatego na weekend czekałam z utęsknieniem. W planach mam prace ogrodnicze, bo wiele roślin już przekwitło i trzeba je oczyścić z uschniętych kwiatów, żeby w przyszłym sezonie ponownie cieszyły oczy pięknymi kwiatami. Oczywiście nie omieszkam też odpocząć i może uda mi się też trochę poczytać, bo ostatnio kiepsko u mnie z czytaniem książek. Postanowiłam też umilić Wam trochę weekend i chcę dzisiaj podzielić się z Wami przepisem na przepyszne pancakes, które możecie podać z pysznymi sezonowymi owocami i miodem. Jeśli jesteście ciekawi jak przygotować taką smakowitą przekąskę to zapraszam do dalszej lektury :)

PORCELANA BOGUCICE ALUMINA COTTAGE SKY

AMERYKAŃSKI WEEKEND - SMAKOWITE, DOMOWE PANCAKES

PORCELANA BOGUCICE ALUMINA COTTAGE SKY

Naleśniki to najcześciej danie serwowane na śniadanie. Są nie tylko smaczne, ale bardzo energetyczne, dzięki czemu możemy uzyskać dużo energii do działania na większość dnia. Dobrze smakują praktycznie z każdymi dodatkami. Ja dzisiaj zaproponuję Wam pancakes z miodem i borówkami oraz malinami, ale możecie zrobić je z czym tylko chcecie, a na pewno będą smakować wyśmienicie! 

PORCELANA BOGUCICE ALUMINA COTTAGE SKY

Składniki

  • 1 szklanka mąki
  • 1 szklanka maślanki
  • 1 jajko
  • 1 łyżka cukru
  • 1/4 szklanki oleju
  • proszek do pieczenia
  • 1 łyżeczka sody oczyszczonej
  • szczypta soli
Przygotowanie
Wszystkie składniki dokładnie zmiksować. Przygotowaną masę odstawić na 10-15 minut i smażyć na lekko zwilżonej olejem patelni. 

ALUMINA COTTAGE SKY

PORCELANA BOGUCICE ALUMINA COTTAGE SKY

Oprócz tego, że pancakes same w sobie są niezwykle urocze to bardzo ważna jest odpowiedniach ich oprawa. Jak możecie zobaczyć moje pancakes podane są na przepięknej błękitnej porcelanie Bogucice
Jest to kolekcja Alumina w kolorze Cottage Sky. Do tej pory unikałam porcelany w takiej kolorystyce, ale gdy tylko ją zobaczyłam to zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Każdy talerz, kubek czy filiżanka wykonane są z niezwykłą dbałością o szczegóły. 

PORCELANA BOGUCICE ALUMINA COTTAGE SKY

Jak widzicie przygotowanie pancakes jest niezwykle łatwe. Mam nadzieję, że uda Wam się w ten weekend przygotować to smakowite danie. Na pewno zrobi furorę na Waszych stołach :)

Lubicie pancakes ? Jak często robicie naleśniki ?

Wpis powstał we współpracy z Porcelana Bogucice

15 komentarzy:

  1. No pysznie wygladaja, naprawde ;) jadlabym, lubie takie wynalazki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ❤️ Uwielbiam pankejki, choć dawno ich nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak one przepięknie wyglądają na tej porcelanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie apetyczne zdjęcia! ;) muszę zrobić koniecznie te pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam fotki na Instagramie i ślinka mi ciekła. Jutro zaserwuję dzieciakom - ucieszą się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham w każdej postaci. Chętnie wypróbuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko, wyglądają przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmm ależ to cudnie wygląda i na bank pysznie smakują :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spisałam już sobie na kartkę Twój przepis i w weekend zaserwuje domownikom takie placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam amerykańską wersję naleśników, a jak już mam syrop klonowy to jest wow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam pancakes i od kilku lat mam swój sprawdzony przepis. ☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi smaka narobiłaś z chęcią wypróbuję ten przepis .

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zarówno naleśniki jak i pancakes, zazwyczaj robię je na weekendowe śniadania :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda i tak samo smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam naleśniki, chętnie spróbuje tego przepisu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje