czwartek, grudnia 17, 2020

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY | KOPERTA NA ZDJĘCIA | ZAWIESZKI DO PREZENTÓW | KARTKI ŚWIĄTECZNE

Święta za pasem, a Wy nadal nie wiecie co podarować swoim bliskim ? A może zastanawiacie się jak go podpisać lub co wyjątkowego możecie do niego dołączyć ? W dzisiejszym poście pokażę Wam, że wystarczy posiadać w domu drukarkę atramentową taką jak Epson EcoTank L7160, żeby w domowym zaciszu stworzyć wyjątkowy prezent oraz opakowanie na niego, wydrukować piękne zawieszki oraz zachwycić bliskich jedyną w swoim rodzaju kartką świąteczną.

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

FOTOGRAFIE NA PREZENT

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Dobrej jakości drukarka atramentowa pozwoli nie tylko na drukowanie dokumentów, ale również bardzo dobrej jakości zdjęć. W połączeniu z odpowiednim papierem fotograficznym stworzycie odbitki o bardzo wysokiej jakości. Drukarka Epson EcoTank L7160 wyposażona jest w atrament, który zgodnie z obietnicami producenta wystarcza na wydrukowanie do 1500 zdjęć w rozmiarze 10x15 cm. 

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Zdjęcia możecie drukować bezpośrednio z karty SD, z komputera, telefonu czy też tabletu. Dzięki łączności Wi-Fi drukowanie jest dziecinnie proste. Drukarka drukuje zdjęcia bez marginesów, dzięki czemu fotografia wypełnia całą powierzchnię danego rozmiaru papieru fotograficznego. 

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Jak możecie zobaczyć ja stworzyłam zdjęcia przypominające takie z polaroidu. Wszystko zrobiłam na telefonie i za pomocą kilku kliknięć wydrukowałam je bezpośrednio ze smartfona. 

KOPERTA NA ZDJĘCIA

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Jeśli Wasz prezent stanowią zdjęcia, voucher lub pieniądze to świetnym pomysłem będzie wydrukowanie świątecznej koperty, w którą je zapakujecie. Własnoręcznie zrobiona koperta sprawi, że taki prezent sprawi osobie obdarowywanej zdecydowanie więcej przyjemności. 

ZAWIESZKI DO PREZENTÓW

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

A może macie już gotowe prezenty, jednak nie wiecie jak je podpisać ? 
Z łatwością możecie przygotować własne zawieszki prezentowe lub znaleźć dowolny wzór w internecie i wydrukować na swojej domowej drukarce. 

KARTKI ŚWIĄTECZNE

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Kartki świąteczne to tradycja, którą pamiętam jeszcze z dzieciństwa. Od kilku lat już zdecydowanie zanika, ale myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie, żeby przywrócić ją do łask. Ja zazwyczaj kartki świąteczne dodaję do prezentów. Na każdej z nich staram się napisać kilka ciepłych słów, żeby osobie, która ją czyta zrobiło się miło, i żeby wiedziała, że ciepło o niej myślę. 

BOŻONARODZENIOWE PREZENTY DIY, KOPERTA NA ZDJĘCIA, ZAWIESZKI DO PREZENTÓW,  KARTKI ŚWIĄTECZNE, EPSON ECOTANK L7160

Święta to wyjątkowy czas w roku. Tym bardziej teraz, w czasach pandemii takie drobne prezenty jak rodzinne zdjęcia, własnoręcznie zrobione zawieszki do prezentów czy kartki świąteczne sprawiają, że zachowanie dystansu i izolacja są mniej bolesne. Pokażmy naszym bliskim, że ciepło o nich myślimy i życzmy sobie i im wesołych, spokojnych i zdrowych Świąt :)

Macie już gotowe prezenty ? Jak często wykonujecie własnoręcznie prezenty dla swoich bliskich ?


Post powstał we współpracy z marką Epson

11 komentarzy:

  1. Ja już większość w sumie wręczyłam, ale akurat nic sama nie robiłam. Ciekawe pomysły🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia w świątecznym klimacie. Świetne pomysły na ciekawe prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam Epsona i nie zamieniłabym go na nic innego :D Już opcja drukowania z telefonu to dla mnie szał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh marzy mi się taka drukarka 🤩 pakowanie prezentów dopiero przede mną

    OdpowiedzUsuń
  5. Alez to pomysłowe! Jeszcze może coś z dziećmi uda mi się zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne pomysły :) ja raczej kupuję prezenty gwiazdkowe bo u nas obdarowuje się tylko najmłodszych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super pomysł mi dałaś! Zabieram się dziś za tworzenie i drukowanie etykietek na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wpadam w kompleksy widząc twoje perfekcyjne foty ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekne te kartki ;) cos cudownego

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pomysły! wykorzystam przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa opcja :) Dobrze wiedzieć, że można samemu stworzyć takie etykietki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje