wtorek, stycznia 19, 2021

MINDFULNESS | KĄCIK KREATYWNY DLA KAŻDEGO | KOLOROWANKI ANTYSTRESOWE, KARTKI URODZINOWE, PLAKATY

Ostatnie miesiące niestety nie należą do najłatwiejszych. Kto liczył na to, że wraz ze zmianą daty w kalendarzu wszystko sie odmieni na pewno srodze się przeliczył, ale myślę, że nie warto się poddawać i starać się codziennie myśleć pozytywnie. W walce ze stresem może pomóc wiele rzeczy, ale prawdziwym hitem jakiś czas temu stały się kolorowanki antystresowe. W księgarniach i w sklepach internetowych mamy ich naprawdę spory wybór, ale w czasach pandemii, gdy większość czasu spedzamy w domu możemy z łatwością poświęcić na wyszukanie takich kolorowanek w sieci i ich wydruk na drukarce. 
A co powiecie na zmianę wystroju wnętrza poprzez nowe plakaty? A urodziny znajomych ? Własnoręcznie wykonana a następnie wydrukowana kartka na pewno sprawi Waszym przyjacioł wiele radości. 

EPSON ECOTANK L7160

KOLOROWANKI ANTYSTRESOWE

EPSON ECOTANK L7160

Przyznam Wam się szczerze, że do tej pory uważałam kolorowanki antystresowe za głupotę. Malowanki dla dorosłych ? To chyba jakiś żart. 
Jednak, gdy zaczęła się pandemia i nagle z dnia na dzień zabrakło zleceń to powiem Wam, że nie wiedziałam co ze sobą zrobić. Nie miałam ochoty oglądać telewizji, czytać książek...
Przeszukując sieć trafiłam na kolorowanki do druku i przepadłam. Jedna taka malowanka może nam skutecznie zająć kilka godzin, w trakcie których z łatwością możecie się wyciszyć i zapomnieć o problemach. Martwicie się, że nie starczy Wam tuszu ? Epson wyposażony w system EcoTank sprawia, że możecie bez obaw drukować Wasze malowanki a tuszu starczy Wam aż na... 6500 szt (kolorowych) lub 8000 (czarno-białych) kolorowanek! 

EPSON ECOTANK L7160

KARTKI URODZINOWE

EPSON ECOTANK L7160

Urodziny przyjaciela, a Wy w domu ? Jak pokazać tej bliskiej nam osobie, że naprawdę nam na niej zależy ? 
Świetnym pomysłem będzie własnoręcznie wykonana w programie graficznym kartka, którą potem możecie wydrukować na świetnej jakości papierze fotograficznym. Drukarka fotograficzna taka jak Epson EcoTank L7160 (klik!) świetnie radzi sobie z tym zadaniem. Kolory wydruku są bardzo ładne, mocno nasycone, a krawędzi ostre. Pamiętajcie, że taką kartkę możecie stworzyć nawet na swoim telefonie (np.w darmowym programie Canva) i z łatwością wydrukować z urządzenia mobilnego bez konieczności przenoszenia jej na komputer, dzięki aplikacji Epson iPrint. 

PLAKATY

EPSON ECOTANK L7160

Gdy już wydrukowaliście i pomalowaliście wszystkie dostępne w sieci kolorowanki (taki żarcik ;) dobrym pomysłem będzie zmiana wystroju wnętrza. Jak zrobić to najłatwiej ? Oczywiście za pomocą plakatów! W siecie znajdziecie ich naprawdę spory wybór. Większość z nich jest dostępnych za darmo, niektóre za drobną opłatą. A jeśli nie znajdziecie tam odpowiedniego plakatu dla siebie to zawsze możecie zrobić go sobie sami. Wydruk ? Oczywiście na papierze fotograficznym (najlepiej półmatowym) w najlepszej jakości druku fotograficznego. Epson EcoTank L7160 pozwala na wydruk formatu A4, więc z łatwością wydrukujecie dowolny plakat, który ozdobi Waszą ścienną galerię. 
 
EPSON ECOTANK L7160

Co sądzicie o kolorowankach antystresowych ? Jak często zmieniacie wystrój waszych wnętrz za pomocą plakatów ?

Post powstał we współpracy z marką Epson

8 komentarzy:

  1. Uwielbiam plakaty i to jak zmieniają wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś czas temu dostałam takie kolorowanki, ale jeszcze nie znalazłam chwili by zacząć je kolorować. Może w weekend znajdę chwilę, bo stresów ostatnio jest sporo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka lat temu namiętnie kolorowałam :) najchętniej wybierałam te z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama kiedyś często relaksowała się przy kolorowankach😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych kolorowanek. Czy na mnie podziałają 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysl, bo zyjemy w bardzo stresujacych czasach przy obecnym tempie zycia ;) przyda sie takie cos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu bardzo pokochałam takie kolorowanki, są mega odprężające :)

    OdpowiedzUsuń
  8. matko! aż mi się marzy takie kolorowanie... muszę koniecznie wyjąć swoje kredki :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje