niedziela, kwietnia 05, 2020

MIŁOŚĆ DO KAMIENIA | GRANITOWA GALERIA | WYJĄTKOWA BIŻUTERIA Z GRANITU | KOD RABATOWY

Granit. Kamień, który do tej pory kojarzył mi się z czymś zimnym, ciężkim i niedostępnym, wykorzystywanym przy wykonywaniu nagrobków, blatów kuchennych i parapetów. Nie zdawałam sobie sprawy, że z tak trudnego kamienia jakim jest właśnie granit można wykonać inne produkty i to na dodatek takie, które mogą się przydać w życiu codziennym, ale być też...ozdobą, którą zawsze mamy przy sobie. Mowa o granitowej biżuterii, na którą natrafiłam przypadkiem na Instagramie i zakochałam się bez pamięci. Granitowa Galeria (klik!) to dzieło Aleksandry Skolak, która jest główną pomysłodawczynią wszystkich projektów, które można znaleźć w jej sklepie. Ogromna kreatywność, która ją cechuje sprawia, że praktycznie codziennie powstają nowe wzory biżuterii oraz nowe kolekcje. W tym wpisie chciałabym Wam przedstawić nie tylko historię tej firmy, ale przede wszystkim jej twórczość. Chcę Wam też pokazać, że z tak pięknego kamienia jakim jest granit można stworzyć naprawdę wyjątkowe produkty.

GRANITOWA GALERIA



KTO TWORZY GRANITOWĄ GALERIĘ ?

Granitowa Galeria to kreatywni ludzie, którzy tworzą nie tylko biżuterię, ale również wiele innych produktów z granitu. Wszystkie pomysły tworzy wspomniana już wcześniej Aleksandra Skolak. Produkty natomiast powstają w firmie GRANEX. To w tej firmie spotyka się tradycja, czyli doświadczeni kamieniarze oraz nowoczesność, czyli nowoczesny park maszynowy.

GRANITOWA GALERIA

Bogusław Skolak to skarbnica wiedzy o kamieniarskim rzemiośle. Żaden kamień nie ma przed nim tajemnic. To właśnie spod jego rąk wychodzi większość elementów do kamiennej biżuterii. 
Paweł Chowaniec ma bogatą wiedzę na temat najnowszych technologii, a jego doświadczenie i pasja pozwalają mu zaprogramować wszystkie maszyny, dzięki czemu możliwe jest przekroczenie wielu granic i tworzenie rzeczy naprawdę wyjątkowych.

GRANITOWA GALERIA


W nowatorski sposób wprowadza kamień do codziennego użytku. O kim mowa ? Katarzyna Zych-Głuszyńska, czyli osoba która projektuje w Granitowej Galerii meble oraz galanterię. 
W zespole Granitowej Galerii pracują również fotografowie. Są to Małgorzata Fober, Emilia Laske, Jagoda Nowacka-Wołczek, Dorota Zachariasz oraz Sławomir Dzieniszewski. 
Oczywiście nie można zapomnieć o Ani Skolak i Oli Konarskiej, które odpowiedzialne są za social media.


GRANITOWA GALERIA

GRANITOWE PIĘKNO

W Granitowej Galerii znajdziecie produkty wykonane z różnych kamieni, ale to właśnie granit jest tym, który gra pierwsze skrzypce. W szerokim gronie produktów znajdziecie m.in.: kamienie do pizzy, dewocjonalia, coolery do wina, świeczniki, breloczki i wiele, wiele innych. Jednak tym, co skradło moje serce jest wyjątkowa biżuteria.

GRANITOWA GALERIA


Kolczyki, bransoletki, naszyjniki czy też broszki - każda wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Nie wiem dlaczego, ale patrząc na tą biżuterię na stronie Granitowej Galerii myślałam, że będzie ciężka i...zimna, a tymczasem jest całkowicie odwrotnie. Jak widzicie zdecydowałam się na komplet naszyjnik z bransoletką, mimo że wybór był naprawdę trudny i chętnie wzięłabym wszystko, gdybym tylko mogła. Po wyjęciu kompletu z pudełka byłam w szoku, że jest on taki lekki. Kamień nie jest zimny i nieprzyjemny. Całość wygląda niezwykle elegancko i kobieco. Naszyjnik i bransoletka pasują do każdej stylizacji.

GRANITOWA GALERIA

Każdy produkt, który jest tworzony przez Granitową Galerię wykonany jest z ogromną dbałością o szczegóły. Kamień wycięty jest równo i dokładnie. Nie ma na nim żadnych rys ani skaz. Po prostu piękno w czystej postaci. 
Mam nadzieję, że tak jak ja zakochacie się w produktach z kamienia od Granitowej Galerii. Ażeby ułatwić Wam to zakochanie się mam dla Was aż 20% zniżki na cały asortyment sklepu na hasło: ANNA20

GRANITOWA GALERIA

Co sądzicie o takiej wyjątkowej biżuterii ? Nosiliście kiedyś biżuterię z kamienia ?

Post powstał we współpracy z Granitową Galerią


20 komentarzy:

  1. Biegnę mentalnie po taki naszyjnik! Podoba mi się 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno niepowtarzalna biżuteria ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na Instagramie mi te bransoletki wpadły w oko. Piękne są 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna minimalistyczna biżuteria. Jestem oczarowana...

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie miałam takiej biżuterii ale ta jest śliczna i minimalistyczna, czyli taka jaką lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się całkiem ciekawie, uwielbiam biżuterię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju przepiękna,minimalistyczna biżuteria. A to serducho obłędne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest! Niebanalna, bardzo przyciąga uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię bransoletki z kamieniami i mam ich kilka. Ta prezentuje się cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo delikatna ta biżuteria. Ja stawiam jednak na bardziej wyraziste modele.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie nosiłam takiej biżuterii
    ale bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i subtelna biżuteria. Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna i delikatan bizuteria bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zdecydowanie jestem na tak! Bardzo podoba mi się taka biżuteria 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsz raz spotykam sie z tego typu biżuterią ale przyznam, że zauroczyła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę kamienie w biżuterii.. Ja zdecydowanie wolę same srebro w biżuterii i ewentualnie drobny brylancik :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna i pełna uroku! Pierwszy raz widzę biżuterię z granitu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Unikalna i subtelna biżuteria, pięknie się prezentuje 💕

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta bransoletka jest po prostu idealna! Dawno nie widziałam tak pięknej biżuterii 😯

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam taką biżuterię! delikatna, subtelna a zarazem nietuzinkowa:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje