czwartek, kwietnia 08, 2021

PIELĘGNACJA WRAŻLIWEJ SKÓRY GŁOWY | WZMOCNIENIE WŁOSÓW | SZAMPONY LISAP KERAPLANT NATURE | PŁYNNE KRYSZTAŁKI ALFAPARF SEMI DI LINO SUBLIME | SERUM DO SKÓRY GŁOWY NOWA KOSMETYKA MNIEJ PROBLEMÓW WIĘCEJ WŁOSÓW

Temat pielęgnacji włosów przewija się na moim blogu dość często. Nie da się więc ukryć, że jest to moja ulubiona "część" ciała, o którą lubię dbać. Jak wiecie, od ponad roku walczę z wypadaniem włosów. Ostatnio sytuacja trochę się uspokoiła - włosów wypada trochę mniej, pojawiło się też sporo baby hair, dlatego mogę powoli zacząć znowu poświęcać trochę więcej czasu na ich pielęgnację. Dzisiaj przedstawię Wam kilka kosmetyków, które ostatnio wpadły w moje ręcę i kompletnie skradły moje serce. Jesteście ciekawi ? To zapraszam do dalszej lektury! :)

FRYZOMANIA

LISAP KERAPLANT NATURE ANTIFORFORA SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY

LISAP KERAPLANT NATURE ANTIFORFORA SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY

Jeśli jesteście ze mną już jakiś czas na pewno wiecie o moich problemach z wrażliwą skórą głowy. Dużo szamponów potrafi ją nieźle podrażnić. Czasami do tego stopnia, aż skalp potrafi mnie piec i swędzieć jednocześnie. 
Ostatnio wycofany został ze sprzedaży mój ulubiony szampon z olejkiem z drzewa herbacianego, więc musiałam poszukać czegoś nowego. Moją łazienkę znowu wypełniła duża ilość szamponów, które zazwyczaj po jednym myciu były darowane najbliższej rodzinie. 
W końcu postanowiłam wypróbować szampony w małej pojemności, żeby w przypadku porażki nie tracić aż tylu pieniędzy na pełne pojemności produktów. Mój wybór padł na naturalne szampony Lisap Keraplant Nature. 
Pierwszy z nich - Antiforfora - przeznaczony jest do pielęgnacji skóry z łupieżem, podrażnieniami, łuszczycą. Jego zadaniem jest oczyszczenie i złagodzenie skóry głowy. Zawarte w nim składniki aktywne wzmacniają skórę głowy. Świetnie radzi sobie z problemami egzemy, łuszczającej się skóry głowy, świądu i nadmiernego przetłuszczania się. 

LISAP KERAPLANT NATURE ANTIFORFORA SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY

W jego składzie znajdują się wyciągi z pieprzu afrykańskiego,  żeń-szenia, marchwi, lawendy, rozmarynu i słodkiej pomarańczy. Jego formuła w całości pozbawiona jest parabenów i barwników. Szampon jest testowany dermatologicznie oraz zawiera naturalne, certyfikowane substancje zapachowe. 
Kosmetyk ma delikatny mleczny kolor i przecudowny, delikatny zapach. Łagodnie, ale skutecznie oczyszcza skórę głowy i włosy. Włosy po jego użyciu są miękkie a skóra głowy oczyszczona, ale nie podrażniona. Po jego zastosowaniu czuję przyjemne ukojenie. Na skórze nie ma żadnych zaczerwienień ani podrażnień. Do tego stopnia zakochałam się w tym szamponie, że kupiłam już go sobie w pełnej litrowej wersji.  

LISAP KERAPLANT NATURE DERMO-CALMANTE SZAMPON DO WŁOSÓW ŁAGODZĄCY NASKÓREK

LISAP KERAPLANT NATURE DERMO-CALMANTE SZAMPON DO WŁOSÓW ŁAGODZĄCY NASKÓREK

Drugi szampon - Dermo-Calmante - przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwej i skłonnej do podrażnień skóry głowy. W jego składzie znajdują się alfa-bisabobol, żółtodrzewo i kompleks phyto-complex. Ich zadaniem jest delikatne oczyszczenie skóry głowy przy jednoczesnym łagodzeniu skóry. Dodatkowo w składzie mamy naturalne olejki eteryczne z gorzkiej i słodkiej pomarańczy, palczatki imbirowej, mandarynki i tymianku. Jego formuła pozbawiona jest SLES, SLS, parabenów i barwników. 
Jego zapach jest mocniejszy niż szamponu przeciwłupieżowego. Wyczuwalna jest w nim wyraźnie nuta rozmarynu, eukaliptusa i werbeny. Jest to zapach niezwykle odprężający i sprawiający, że podczas jego używania się relaksuję. Szampon delikatnie oczyszcza skórę głowy i łagodzi podrażnienia. Używam go z reguły 1-2 razy w tygodniu pomiędzy myciem szamponem przeciwłupieżowym i świetnie się u mnie sprawdza. Na pewno w przyszłości zakupię sobie większe opakowanie tego produktu. 

ALFAPARF SEMI DI LINO SUBLIME PŁYNNE KRYSZTAŁKI 

ALFAPARF SEMI DI LINO SUBLIME PŁYNNE KRYSZTAŁKI

Już dawno słyszałam o kultowych już płynnych kryształkach Semi Di Lino Sublime, jednak jakoś nie mogłam się na nie zdecydować. Aż w końcu postanowiłam wypróbować najmniejszą dostępnę wersję, czyli 15 ml i przepadłam! (już zakupiłam sobie większą wersję)
Zacznę od zapachu - jest obłędny! Te kryształki pachną jak taki prawdziwy facet wychodzący spod prysznica! Zakochałam się w nim od pierwszego użycia. 

ALFAPARF SEMI DI LINO SUBLIME PŁYNNE KRYSZTAŁKI

Olejek nie obciąża włosów. Delikatnie je otula nadając im oszałamiającego blasku. Włosy są wygładzone, sypkie i wyglądają jak po wizycie w drogim salonie fryzjerskim. Świetnie sprawdzą się w pielęgnacji włosów odwodnionych, niesfornych, pozbawionych życia i blasku. Jest to też produkt, który chroni włosy przed promieniowaniem UV, dlatego będzie idealny na lato. W jego składzie znajdują się składniki mineralne, które odpowiadają za ochronę włosów przed wysokimi temperaturami oraz przed tendencją do puszenia się. 

NOWA KOSMETYKA MNIEJ PROBLEMÓW WIĘCEJ WŁOSÓW SERUM-WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY

NOWA KOSMETYKA MNIEJ PROBLEMÓW WIĘCEJ WŁOSÓW SERUM-WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY

Tak jak pisałam na początku tego posta nadal walczę z wypadaniem włosów, dlatego postanowiłam trochę je wzmocnić za pomocą serum Nowa Kosmetyka Mniej Problemów Więcej Włosów
Jest to wcierka bez alkoholu i właśnie takiej szukałam. Przy wrażliwej skórze głowy alkohol potrafił mi ją bardzo podrażnić, dlatego staram się unikać tego składnika we wszelkiego tego typu produktach. 
Wcierki używam nieco ponad 2 tygodnie, więc trudno zauważyć jakieś efekty, ale jedno jest pewne - nie podrażnia skóry głowy. Jest bardzo delikatna i nie obciąża włosów u nasady. W jej składzie znajduję się hydrolizowana keratyna, d-panthenol, olejek eteryczny z mięty pieprzowej oraz kwas mlekowy. Na pewno będę dalej ją używać i jestem bardzo ciekawa efektów jej regularnego stosowania.

PODSUMOWANIE

NOWA KOSMETYKA MNIEJ PROBLEMÓW WIĘCEJ WŁOSÓW SERUM-WCIERKA DO SKÓRY GŁOWY

Każdy z przedstawionych dzisiaj przeze mnie kosmetyków przypadł mi do gustu. W obu z nich (szamponie przeciwłupieżowym i płynnych kryształkach) zakochałam się w takim stopniu, że zakupiłam już ich większe opakowania. Jeśli i wy chcielibyście wypróbować któryś z tych kosmetyków to zachęcam Was do odwiedzenia sklepu-hurtowni fryzjerskiej Fryzomania (klik!)
Znajdziecie tam ogromny wybór produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów w tym oczywiście kosmetyki zaprezentowane przeze mnie w dzisiejszym poście. 

Jak dbacie o swoje włosy ? Macie kosmetyki do włosów bez których nie wyobrażacie sobie ich pielęgnacji ?

Post powstał we współpracy ze sklepem Fryzomania



6 komentarzy:

  1. W zasadzie korzystam wciąż z tego samego szamponu od lat. Zadowolony może nie jestem, ale też nie staram się za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Płynne kryształki kiedyś miałam, a myślałam nad serum z Nowa Kosmetyka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z różnych produktow do głowy. Lubię nowości 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie wyobrażam sobie bez olejowania :-) zainteresowało mnie to serum

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wypróbuję te kosmetyki, bo prawdę mówiąc nie umiem dbać o swoje włosy...

    OdpowiedzUsuń
  6. To serum do skóry głowy kusi mnie już od dawna i tym bardziej, że czytam same pozytywy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje