czwartek, kwietnia 01, 2021

WIELKANOC TUŻ TUŻ | WIELKANOCNE DEKORACJE NA STÓŁ | KARTKI WIELKANOCNE

Przyznam Wam się szczerze, że w tym roku Wielkanoc wyjątkowo mnie zaskoczyła. Zawsze byłam już na nią gotowa co najmniej dwa tygodnie przed, a w tym roku ? Nawet nie chcę Wam się przyznawać czego nie zrobiłam z powodu zwykłego braku czasu. 
Jednak z typowych wielkanocnych dekoracji nie mogłam zrezygnować! Wielkanoc od zawsze kojarzy mi się z wybuchem wiosny, nadzieją, pierwszymi ciepłymi promieniami słońca, dlatego tak bardzo lubię wszelkie wielkanocne dekoracje. Te małe jajeczka, króliczki, kurczaczki - wszystko to sprawia, że budzę się z zimowego snu gotowa na wiosnę. 

EPSON ECOTANK L7160

WIELKANOCNE DEKORACJE NA STÓŁ

EPSON ECOTANK L7160

Z racji tego, że czasu do Świąt zostało już naprawdę mało postanowiłam stworzyć proste, ale efektowne dekoracje na stół. Wiosna w tym roku trochę się spóźnia, dlatego żeby trochę ją zachęcić stworzyłam kwiatowe girlandy na stół. Pomogła mi w tym moja niezawodna drukarka Epson EcoTank L7160 (klik!)
Kolorowe wydruki są naprawdę wysokiej jakości, dzięki czemu takie dekoracje wyglądają bardzo profesjonalnie. 

KARTKI WIELKANOCNE


EPSON ECOTANK L7160

Nie wiem jak u Was, ale ja tradycję wysyłania kartek na święta wyniosłam z domu rodzinnego. Uważam, że wysyłanie kartek pozwala nam skupić się na naszych najbliższych, poświęcić im chwilę czasu a przede wszystkim pokazać im naszą pamięć o nich. Dodatkowo takie własnoręcznie zrobione kartki pokazują osobie obdarowywanej, że naprawdę ciepło o niej myślimy i zrobiliśmy tą kartkę specjalnie dla niej. 
W tym roku postawiłam na proste graficznie kartki bez pstrokatych kolorów. Chcę przede wszystkim pokazać moim najbliższym, że w tych trudnych czasach myślę o nich szczególnie ciepło i życzę im spokojnych, szczęśliwych i przede wszystkim zdrowych Świąt. 

EPSON ECOTANK L7160

Wielkanoc to dla mnie szczególny czas. W tym roku zamierzam docenić te dni spędzone z bliskimi. Bardzo cieszę się z tego, że w tym przeżywaniu Świąt pomoże mi marka Epson. To dzięki jej drukarce zamierzam spędzić z moimi bliskimi wyjątkowe chwile. Oprócz dekoracji na stół i wielkanocnych kartek zamierzam skorzystać z możliwości jakie oferuje ten kombajn i wydrukować tematyczne kolorowanki, łamigłówki oraz rodzinne zdjęcia, które tkwią zapomniane w czeluściach dysku. Te Wielkanocne dni spędzimy w miłej atmosferze oglądając zdjęcia, rozwiązując rebusy oraz relaksując się przy kolorowankach. A gdy zabraknie nam rozrywek ? Zawsze mogę skorzystać z mobilnej aplikacji Epson iPrint i wydrukować kolejne łamigłówki lub ciekawe zdjęcia :)

Jak dekorujecie swoje domy na Wielkanoc ? Sami robicie ozdoby czy wybieracie te sklepowe ? 

Post powstał we współpracy z marką Epson

7 komentarzy:

  1. Niestety nie wysyłam kartek, ale kiedyś zdarzyło mi się parę razy wysłać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znowu nie wysłałam kartek... wiesz, że zawsze to robiłam, a przez pandemię nawet to zaniedbalam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Od zawsze wysyłam kartki na święta, to mój mały rytuał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno nie wysyłałam, ale piękne są te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku ustawiłam tylko króliczka i jajka, które mama zrobiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też w domu zawsze wysyłalo się kartki i nadal czasami wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaniedbałam to bo unikam skupisk ludzi. Jakoś nie miałam ochoty szukać kartek i potem stać w kolejce po znaczki. Teraz żałuję bo to fajna tradycja którą zaniedbałam...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje