niedziela, marca 29, 2020

NIVEA NATURAL OIL PIELĘGNUJĄCY OLEJEK POD PRYSZNIC | RECENZJA

Moja skóra należy niestety do tych z gatunku wrażliwych i ulegających szybkiemu przesuszeniu. Codzienne balsamowanie to u mnie konieczność, ale zdarza się, że wieczorem jestem tak zmęczona, że nie mam już siły na nakładanie balsamu, więc szukam produktów, które już na etapie mycia zastąpią mi balsam. Najlepiej w takiej roli sprawdzają się olejki do mycia. Oprócz właściwości oczyszczających przyjemnie nawilżają i wygładzają skórę, pozwalając mi uniknąć wieczornego nakładania balsamu. Jakiś czas temu otrzymałam od Nivea ich nowość, czyli Natural Oil - pielęgnujący olejek pod prysznic. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził to zapraszam Was do dalszej lektury :)

NIVEA NATURAL OIL PIELĘGNUJĄCY OLEJEK POD PRYSZNIC


NIVEA NATURAL OIL PIELĘGNUJĄCY OLEJEK POD PRYSZNIC

NIVEA NATURAL OIL PIELĘGNUJĄCY OLEJEK POD PRYSZNIC

Zadaniem olejku jest zapewnienie intensywnej pielęgnacji oraz doskonałego nawilżenia skóry. Jego formuła zawiera 55% naturalnych olejków. 
Przyznam Wam się szczerze, że obawiałam się zapachu tego produktu. Kiedyś miałam już podobny produkt z drogeryjnej marki i niestety zapach był tak odrzucający, że nie byłam w stanie używać tego kosmetyku. Na szczęście w tym przypadku jest inaczej. Olejek ma delikatny i przyjemny zapach, który pozostaje na skórze i dodatkowo wypełnia łazienkę ciepłym aromatem. 

NIVEA NATURAL OIL PIELĘGNUJĄCY OLEJEK POD PRYSZNIC

Kosmetyk po kontakcie z wodą zamienia się w kremową pianę, która oczyszcza skórę pozostawiając ją gładką i miękką przez kilka godzin. Skóra po zastosowaniu tego olejku jest odżywiona oraz wygładzona. Z racji tego, że produkt przeznaczony jest do suchej skóry świetnie sprawdza się w jej nawilżeniu. Po jego zastosowaniu moje ciało nie wymaga nakładania balsamu. Jest to zdecydowanie produkt dla osób, którym zależy na tym, żeby ich ciało było wygładzone, a skóry nawilżona i wygładzona bez konieczności stosowania balsamu.

Stosujecie olejki w pielęgnacji swojego ciała ? 


19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię taką formę produktów pod prysznic. Ja aktualnie posiadam produkt o takiej formie do higieny intymnej i bardzo sobie chwalę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam olejki Nivea, ale dawno już ich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam olejki pod prysznic bo świetnie nawilżają moją suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię olejki pod prysznic, szczególnie jeśli ładnie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety z olejkami się nie polubiłam, to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna chce wypróbować jakiś olejek pod prysznic. Ten wygląda super 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zauroczona w tym olejku. Bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja byłam bardzo mile zaskoczona konsystencją tego olejku :) pewnie jeszcze nie raz go kupię

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś bardzo lubiłam te olejki nivea :) teraz całkowicie przerzuciłam się na naturalne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam okazji go próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepraszam, ale Twoje zdjęcia są tak estetyczne i przyciągające oko, że mam po prostu ochotę cała się oblać tym olejkiem, serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeden z moich ulubionych produktów pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jejku a ja chyba jeszcze nigdy nie miałam olejków z Nivea, ale lubię taką formę produktów do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście bardzo lubię olejki w mojej pielęgnacji 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze tego olejku ale czytałam o nim raczej pozytywne opinie - może powinnam go wypróbować?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja na nowo odkrywam plusy olejków :) siegnę po niego chetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam ten olejek i bardzo lubię go używać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam świetne opinie o tym olejku, jestem go mega ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam go i jestem zachwycona:) Przepięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje