sobota, lutego 13, 2021

RÓŻE W PIELĘGNACJI TWARZY | NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY NIVEA ROSE TOUCH

Jeśli jesteście ze mną dłużej, to na pewno wiecie, że bardzo lubię używać kosmetyki, w których składzie znajduje się róża. Działa ona łagodząco na moją skórę, łagodzi podrażnienia oraz nawilża i koi. Jakiś czas temu trafiła do mnie nowość marki Nivea - nawilżający krem-żel Rose Touch. W jego składzie znajdują się m.in.: organiczna woda różana oraz kwas hialuronowy. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie spradził to zapraszam Was do dalszej lektury :)

NIVEA ROSE TOUCH NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY

NIVEA ROSE TOUCH NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY 

NIVEA ROSE TOUCH NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY

Zadaniem kremu jest intensywne nawilżenie (do 48 godzin), nadanie skórze miękkości i gładkości oraz jej odżywienie i nadanie blasku i promiennego wyglądu.
Krem ma niezwykle lekką i żelową konsystencję, dzięki czemu wchłania się błyskawicznie. Świetnie spradza się szczególnie w porannej pielęgnacji. Nie pozostawia uczucia lepkości na skórze. Przez to, że kosmetyk ma tak lekką formułę bałam się, że nie zapewni mojej skórze odpowiedniego nawilżenia.

NIVEA ROSE TOUCH NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY

Jednak moje obawy były całkowicie nieuzasadnione. Krem przyjemnie nawilża skórę, łagodzi wszelkie podrażnienia oraz nadaje skórze miękkości i gładkości. Cera po jego użyciu jest świetlista, zregenerowana oraz wygląda na zdrową i wypoczętą. 
Podsumowując, nowy krem Nivea Rose Touch to świetny kosmetyk zarówno do porannej, jak i wieczornej pielęgnacji. Szybko się wchłania, przyjemnie nawilża oraz nadaje promienny blask! 

NIVEA ROSE TOUCH NAWILŻAJĄCY KREM-ŻEL DO TWARZY

Znacie nowy kosmetyk Nivea ? Lubicie róże w kosmetykach ? 

9 komentarzy:

  1. Marka nivea jest na rynku od wielu wielu lat. Ja niestety mam cerę wrażliwą i potrzebuję właśnie takiego specjalnego traktowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zerknąć w skład bo przyznaję od wieków nie miałam kremów z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie stosowałam produktow Nivea 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki z roza maja na mnie dobre dzialanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kosmetyki zawierajace w sobie olejek różany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już dawno nie miałam nic z Nivea, ale widzę, że wypuszczają często nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic dawno z tej marki. Ciekawią mnie ich nowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak coś jest rozane to ja najczęściej biorę to w ciemno!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam już kilka kosmetyków różanych i całkiem dobrze mi służą. Kremu Nivea jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje