piątek, czerwca 11, 2021

ZAPEWNIJ SWOJEJ SKÓRZE ODPOWIEDNI POZIOM NAWODNIENIA | NIVEA HYDRA SKIN EFFECT

Codzienne nawilżanie skóry to podstawa zachowania jędrności, zdrowego wyglądu oraz młodości. Jednym z podstawowych składników, który odpowiada za wysoki poziom nawilżenia jest kwas hialuronowy. Znajdziemy go w nowej linii Nivea Hydra Skin Effect. Siła 3 produktów ma przynieść skórze komfort oraz intesywne nawilżenie od wewnątrz do 72h! Płyn micelarny usuwa makijaż i zanieczyszczenia, żel na dzień przyjemnie odświeża skórę, a esencja-serum wtapia się w skóre w 20 sekund i zwiększa jej poziom sprężystości.  Jeśli jesteście ciekawi jak sprawdziła się u mnie najnowsza seria Nivea to zapraszam Was do dalszej lektury. 

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

Płyn micelarny to pierwszy krok mojej codziennej, wieczornej pielęgnacji, dlatego bardzo ważne jest dla mnie to, żeby przede wszystkim miał dużą pojemność i wygodne opakowanie. Oba te wymagania spełnia nowy płyn micelarny Nivea Hydra Skin Effect. 
Przeznaczony jest do pielęgnacji każdego typu skóry. Zawiera formułę oczyszczająco-nawadniającą z czystym kwasem hialuronowym (HA). Jego zadaniem jest usunięcie makijażu oraz zanieczyszczeń bez wysuszania skóry. 

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

Kosmetyk niezwykle delikatnie, ale skutecznie radzi sobie z makijażem pozostawiając skórę nawilżoną oraz odświeżoną. Cera jest miękka oraz napięta. Czysty kwas hialuronowy (HA), który znajduje się w jego składzie aktywuje komórki skóry do produkcji własnego kwasu hialuronowego. 


NIVEA HYDRA SKIN EFFECT MOC NAWODNIENIA ŻEL NA DZIEŃ

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

Gdy tylko nadeszły cieplejsze dni szukałam kremu na dzień, który skutecznie nawilży skórę, ale będzie się szybko wchłaniał i nie pozostawiał tłustej warstwy. Taki jest własnie żel na dzień Nivea Hydra Skin Effect. 
Przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Producent zapewnia nas aż o 72h nawodnienia. Niestety trudno mi jest to sprawdzić, ale krem, nałożony rano, zapewnia mi odpowiedni poziom nawilżenia, aż do późnego wieczora. 

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

Delikatna, żelowa formuła sprawia, że krem praktycznie błyskawicznie wtapia się w skórę nie pozostawiając tłustej, lepkiej warstwy. Po jego użyciu skóra jest miękka, nawilżona i niezwykle gładka. Dla mnie jest to must have na nadchodzące, upalne lato. 



NIVEA HYDRA SKIN ESENCJA-SERUM GŁĘBOKO NAWADNIAJĄCE

NIVEA HYDRA SKIN EFFECT PŁYN MICELARNY, ŻEL NA DZIEŃ, ESENCJA-SERUM

Esencja-serum Nivea Hydra Skin Effect to dla mnie kosmetyk dość rewolucyjny. W konsystencji przypomina tonik, jednak po nałożeniu na skórę zamienia się w przyjemną esencję, która bardzo szybko się wchłania. Świetnie uzupełnia zarówno poranną, jak i wieczorną pielęgnację. 
Podobnie jak pozostałe produkty z tej serii zawiera w sobie czysty kwas hialuronowy (HA), który świetnie nawadnia, wygładza oraz nawilża skórę. Najczęściej stosowałam go wieczorem. Wtedy cudownie uzupełniał wieczorną pielęgnację oraz zapewniał optymalny poziom nawilżenia skóry na całą noc. 

Znacie nową serię Nivea ? Jak dbacie o nawilżenie swojej skóry ?


8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten płyn choć na razie jeszcze nie stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać że esencja-serum wydaje się niezwykle ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam w ogóle wrażenie, że za mało nawilżam i skórę i ciało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zerknąć na skład, bo serum brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno nie sięgałam po Nivea, ale nawilżenie zawsze w cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam kiedy miałam coś z Nivea :P porzuciłam tę markę na rzecz bardziej naturalnych kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre nawodnienie skory to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiednie nawilżenie to podstawa.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje