piątek, sierpnia 05, 2022

CO KRYJE SIĘ W FOTOGRAFICZNYM STUDIO | AKCESORIA FOTOGRAFICZNE | PROPSY Z FRIPERS.PL

Jako profesjonalny fotograf korzystam z niezliczonej liczby rekwizytów i dodatków. Większość zbiorów w mojej kolekcji to rzeczy, które pojawiły się u mnie już dawno temu, pochodzą z różnych sklepów lub z rodzinnych zbiorów. Nie ukrywam, że nadal gdy zobaczę coś interesującego w sklepie (najczęściej internetowym) to bez zastanowienia klikam "kup teraz". Kiedyś zakupy różnych fotograficznych dodatków robiłam na AliExpress, ale po zmianie przepisów, gdy w większości przypadków trzeba teraz płacić i cło i VAT zdecydowanie wybieram polskie sklepy. I tak właśnie trafiłam na Fripers.pl (klik!) 

Oprócz takich standardowych akcesoriów fotograficznych jak tła, statywy, karty pamięci, propsy foto znajdziecie tam również lampy błyskowe, ciągłe, wyposażenie studia i wiele, wiele innych przydatnych produktów. Dzisiaj pokażę Wam na co ja się zdecydowałam i jak na co dzień wykorzystuję te akcesoria w swojej pracy. 


KOSTKI LODU - FRIPERS

KOSTKI LODU

KOSTKI LODU - FRIPERS

Ten kto kiedykolwiek fotografował napój z prawdziwymi kostkami lodu, ten wie jakie problemy to wywołuje. Prawdziwe kostki lodu szybko się rozpuszczają (szczególnie w trakcie takich upałów jakie mamy teraz), rozwadniają napój i powiększają jego objętość w szklance. Przez to trzeba się naprawdę śpieszyć z fotografowaniem danej sceny, a pośpiech nigdy nie jest zbyt dobry podczas pracy. 

KOSTKI LODU - FRIPERS

Dlatego już od dawna szukałam alternatywy i w końcu natrafiłam na sztuczne kostki lodu. Miałam już kiedyś takowe, ale przyznam szczerze, że gdzieś mi się zawieruszyły. Pewnie się kiedyś znajdą, ale teraz potrzebowałam takich kostek do kilku zleceń, dlatego wybrałam te z Fripers :)

KOSTKI LODU - FRIPERS

Zdecydowałam się na zestaw z kostkami różnych rozmiarów, dzięki czemu bardzo ładnie wypełniają szklanki i idealnie imitują prawdziwe kostki lodu. 

DRZWI, KULE I AKRYLOWE KSZTAŁTKI

DRZWI, KULE I AKRYLOWE KSZTAŁTKI - FRIPERS

Na Fripers.pl znajdziecie również ogromny wybór przeróżnych akcesoriów wykonanych z pianki w różnych kolorach. Są heksagony, koła, kwadraty, prostokąty, walce i wiele innych, a ostatnio pojawiły się również drzwi, schody i kule. 

DRZWI, KULE I AKRYLOWE KSZTAŁTKI - FRIPERS

Do codziennej fotografii oczywiście takie akcesoria mi się nie przydają, ale wiele klientów właśnie życzy sobie dokładnie sesje w takim stylu, więc wtedy takie akcesoria bardzo mi się przydają. 

DRZWI, KULE I AKRYLOWE KSZTAŁTKI - FRIPERS

Wszystko jest wykonane z wysoką dbałością o szczegóły, a przychodzi do nas bardzo dobrze zabezpieczone, dzięki czemu nie ma niebezpieczeństwa uszkodzenia w trakcie transportu. 

AKRYLOWE PŁYTKI I LUSTERKA

AKRYLOWE PŁYTKI I LUSTERKA - FRIPERS

Od dawna szukałam akrylowych płytek z różnymi wzorkami. Oczywiście próżno ich szukać na polskich stronach, a wykonywanie ich na zamówienie to niemały wydatek. Dlatego nawet nie wiecie jak się ucieszyłam, gdy do oferty Fripers.pl dołączyły właśnie takie płytki w różnego rodzaju kształtach, rozmiarach i fakturach. Takie płytki świetnie wyglądają w zmiękczonym świetle, ale dają również świetne efekty, gdy przepuści się przez nie ostre światło lampy studyjnej. Oczywiście wybrałam kilka, bo nie mogłam się ograniczyć do jednej prawda ? ;)

AKRYLOWE PŁYTKI I LUSTERKA - FRIPERS

Świetnym dodatkiem do zdjęć są również lusterka. Wykonane z akrylu w różnych kształtach i rozmiarach są lekkie i co najważniejsze nie tłukące się. Przepięknie wyglądają w różnego rodzaju sesjach laboratoryjnych czy też minimalistycznych zdjęciach produktowych.


WACHLARZE

WACHLARZE - FRIPERS

Idealnie złożony, bez zbędnych zagięć i bez konieczności spędzania czasu na żmudnym składaniu. Papierowe wachlarze to kolejny produkt, który skradł moje serce i oszczędza mi wiele czasu podczas przygotowań do sesji zdjęciowych. Świetnie komponuje się z wszelkimi piankowymi akcesoriami. Pięknie wyglada jako wypełnienie tła zdjęcia produktowego. 

PODSUMOWANIE

WACHLARZE - FRIPERS

Fripers.pl i ich dział Nowości (klik!) to ostatnio najcześciej odwiedzane przeze mnie strony. Z tego co widziałam dostępne są właśnie karty pamięci SanDisk, z których korzystam na co dzień, więc szykują się kolejne zakupy. W oko wpadły mi też kamienne propsy, więc myślę, że w najbliższym czasie zasilą moje fotograficzne zasoby. 
Oferta tego sklepu jest naprawdę bogata, więc myślę, że każdy fotograf znajdzie tam coś dla siebie. 

KOSTKI LODU - FRIPERS

Gdzie najczęściej kupujecie fotograficzne akcesoria ? Z jakich akcesoriów korzystacie najczęściej

Post powstał we współpracy z marką Fripers

2 komentarze:

  1. Kuszą mnie te piankowe i akrylowe akcesoria do zdjęć :)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę, ale bombowe gadżety! To jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje