czwartek, października 01, 2020

POMYSŁ NA SZYBKIE, MAKARONOWE DANIE | EKSPRESOWY OBIAD

Ostatnio ciągle żyję w biegu. Nie mam czasu na nic, a już najmniej na gotowanie. Ale wiadomo - jeść coś trzeba, żeby móc z pełną energią funkcjonować przez cały dzień. Jestem ogromną miłośniczką wszelkiego rodzaju makaronów. Mogę jeść je o każdej porze dnia i nocy. Ostatnio wpadłam na naprawdę świetny pomysł na obiad, który jest nie tylko szybki, ale przede wszystkim smaczny i pożywny. 
Jeśli jesteście ciekawi co wymyśliłam to gorąco zapraszam do dalszej lektury :)

KLUSKI TARTE GOLIARD


KLUSKI TARTE Z BOCZKIEM, CEBULKĄ I PARMEZANEM

KLUSKI TARTE GOLIARD

Do przygotowania dania potrzebujecie tak naprawdę niewielu składników, żeby osiągnąć wyśmietnite efekty.  
  • kluski tarte Goliard
  • boczek
  • cebulka
  • oliwa z oliwek
  • parmezan
Gotowe kluski tarte to najlepsze rozwiązanie, gdy nie macie czasu na ich pełne przygotowanie. Kluski wystarczy wrzucić do osolonej i wrzącej wody, gotować 10-12 minut i gotowe! 

KLUSKI TARTE GOLIARD

Na patelni przypiekam boczek w kosteczce oraz cebulę. Na koniec wykładam kluski na małą, żeliwną patelnię, która wyśmienicie trzyma ciepło. Dokładam boczek, cebulkę oraz skrapiam niewielką ilością oliwy z oliwek. Na koniec ścieram na tarce niewielką ilość parmezanu, który pod wpływem ciepła pięknie się roztapia i łączy z daniem. 

KLUSKI TARTE GOLIARD


Do klusek świetnie pasuje zdrowa sałatka. Możecie ją przygotować z następujących produktów: 
  • kapusta biała
  • marchew
  • jabłko
  • oliwa z oliwek
  • natka pietruszki
  • sól i pieprz
Kapustę, marchew oraz jabłko ścieram na tarce. Dodaję pokrojoną natkę pietruszki, oliwę z oliwek oraz doprawiam solą i pieprzem. 

KLUSKI TARTE GOLIARD

KLUSKI TARTE GOLIARD


Sałatka razem z kluskami stanowi niezwykle pożywne oraz smaczne danie. Dzięki boczkowi i cebulce kluski zyskały bogaty i wyrazisty smak. Jak dla mnie takie danie jest genialne - proste, szybkie i łatwe do przygotowania. 

KLUSKI TARTE GOLIARD

Lubicie dania makaronowe ? Jaki jest Wasz ulubiony rodzaj makaronu ?


Wpis powstał we współpracy z marką Goliard. 

18 komentarzy:

  1. Fantastyczne zdjęcia! Aż ślinka cieknie, zapisuję sobie ten przepis!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować:) Tym bardziej, że zdjęcia mega zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej fajne te kluski, jeszcze nie widziałam ich u mnie i koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wygląda tak obędnie, że chciałabym to chyba jeść bez przerwy :) A kluseczki to fajne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ja bardzo lubie makarony. W wydaniach potraw bezmiesnych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo apetyczne danie, zjadłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste nieskomplikowane danie, a wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja kocham makaron mogłabym jeść codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu zrobiłam się głodna. Wygląda przepysznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda tak apetycznie że sama chętnie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniam, danie wygląda obłędnie i mam ochotę wypróbować Twój przepis

    OdpowiedzUsuń
  12. Szybkie dania to coś dla mnie :D Bardzo lubię dania z makaronem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szybko i smacznie to jest to co ja lubię w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Makaron jest tak fajny ze można z nim łączyć prawie wszystko i smakuje :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że wygląda to niesamowicie apetycznie ale nawet nie chcę myśleć o ilości kalorii..

    OdpowiedzUsuń
  16. Pycha, uwielbiam wszelkie dania z makaronem. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, uwielbiam potrawy z makaronem, a Twoje danie wygląda tak pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Doskonale się składa, uwielbiam makarony w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje