poniedziałek, listopada 30, 2020

POZNAJCIE MOJEGO KUCHENNEGO PRZYJACIELA | WSZECHSTRONNY BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Na pewno każdy z Was przyzna mi rację, że w każdej kuchni musi się znaleźć porządny blender. Siekanie, rozdrabnianie, szatkowanie czy blendowanie to czynności, które wykonane z pomocą dobrego sprzętu wykonamy w kilka minut. Dzisiaj pokażę Wam jak z pomocą blendera Blaupunkt HBD801BK przygotuję szybkie i bardzo popularne danie, czyli spaghetti bolognese. Do tej pory wszystkie czynności wykonywałam ręcznie, ale dzisiaj postanowiłam wykorzystać mój nowy blender i pokazać Wam, że nawet do tak prostego dania jak spaghetti z sosem blender jest naprawdę bardzo przydatny. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

ZMORA KAŻDEJ KUCHARKI

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Najgorsza czynność w kuchni ? Krojenie cebuli! Nienawidzę tej czynności i gdybym mogła to kupowałabym od razu krojoną cebulę, żeby uniknąć tego nieprzyjemnego szczypania oczu i łez. 
Jak dobrze wiecie sos bolognese bez cebuli i czosnku nie istnieje, więc za każdym razem, gdy je przygotowuję to łzy leją się strumieniami a oczy pieką mnie jeszcze długo po zjedzeniu obiadu. Rozwiązaniem jest...blender! Tak moi drodzy - ręczny blender z różnymi akcesoriami. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Blaupunkt HBD801BK w zestawie ma ich aż 5: kubek z miarką (przydatny m.in.:do sporządzania domowego majonezu), rozdrabniacz (świetny do rozdrabniania cebuli, czosnku), ubijak (domowa bita śmietana nie będzie już dla Was problemem), malakser (do blendowania) oraz nasadka do puree

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Urządzenie wyposażone jest w silnik stałoprądowy o mocy 1000W co sprawia, że jest to jeden z mocniejszych blenderów dostępnych na naszym rynku. Dzięki tak mocnemu silnikowi możemy z łatwością posiekać migdały i twarde warzywa. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Dodatkowym atutem jest mechanizm płynnej regulacji prędkości, który obsługiwany jest za pomocą jednego pokrętła na rączce urządzenia. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Po rozdrobnieniu cebuli i czosnku możemy przystąpić do przygotowania sosu. Zazwyczaj do spaghetti bolognese kupuje całe pomidory w puszce i kroję je na desce. Tym razem postanowiłam wrzucić je do garnuszka i zblendować malakserem. Sos stał się aksamitnie gładki - bez grudek, kawałków cebuli czy czosnku. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Malakser ma poczwórne ostrze pokryte tytanem, które przyspiesza proces rozdrabniania oraz rozszerza zakres produktów, które możemy przygotować z pomocą tego urządzenia. Ostrza ustawione są względem siebie pod najbardziej optymalnymi kątami a specjalne wyprofilowanie jednego z nich w przeciwną stronę poprawia przychwytywanie i miksowanie składników. Ułożenie ostrzy wraz z otworami w obudowie nasadki blendującej zapewnia najefektywniejszą dynamikę przepływu przygotowywanej potrawy.

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Przyznam Was się szczerze, że mimo tego, że nic nie zmieniałam w przepisie tak przygotowany sos smakował całkowicie inaczej niż zazwyczaj. Wszystkie "warzywne" składniki świetnie się ze sobą połączyły dając wyśmienity smak i aromat. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Blender HBD801BK został wykonany z wysokiej jakości materiałów bez bisfenolu-A (BPA-free), dzięki czemu jego użytkowanie jest bezpieczne dla naszego zdrowia. Rączka to połączenie plastiku gumowanego oraz metalu. Jej kształt jest niezwykle ergonomiczny i łatwo trzyma się ją w dłoni. Blender jest wykonany solidnie, a jego estetyka sprawia, że wpasuje się w wystrój każdej kuchni. 

BLENDER BLAUPUNKT HBD801BK

Blender stał się moim największym przyjacielem w kuchni. Używam go praktycznie codziennie. Od teraz rozdrabnianie, miksowanie, ubijanie, robienie puree czy bitej śmietany nie stanowi już dla mnie większego problemu. 
Blender mimo ogromnej mocy jest bardzo cichy, co było dla mnie dużym zaskoczeniem bo spodziewałam się naprawdę głośnego urządzenia, a tutaj taka niespodzianka! Jeśli szukacie urządzenia, które pomoże Wam w codziennym przyrządzaniu smakowitych dań i przekąsek to taki blender będzie dla Was idealny :)

Używacie blendera w kuchni ? Macie swojego kuchennego przyjaciela ?

Post powstał we współpracy z marką Blaupunkt

11 komentarzy:

  1. Oj blender powinien znaleźć się w każdej kuchni. Świetne narzędzie ułatwiające pracę przy wielu daniach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się fajny, przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam jeszcze swojego, kupie sobie kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, taki blender to poproszę na Gwiazdkę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie urządzenie jest bardzo przydatne w kuchni. Zdecydowanie ułatwia kuchenne obowiązki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urządzenie idealne dla mojej mamy 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyobrażam już sobie mojego gotowania w kuchni bez blendera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzy nowy blender kielichowy bo do smoothie najlepiej mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś czuję, że to byłoby spełnienie moich marzeń 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. mam podobny blender z innej firmy i niesamowicie ułatwia mi gotowanie czy w ogóle pichcenie w kuchni

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam blender i używam gdzie gdzie się tylko da :) Taki mój pomagacz przy gotowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje