czwartek, kwietnia 22, 2021

PROFESJONALNA PIELĘGNACJA TWARZY | URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN | 20% ZNIŻKI NA URZĄDZENIA GARETT

Od dawna pielęgnacja twarzy była dla mnie bardzo ważna. Ogromną wagę przywiązuję do kosmetyków jakie stosuję. Nie narażam również swojej skóry na nadmierne promieniowanie UV. Na co dzień stosuję kilkuetapową pielęgnację a do jej oczyszczania używam szczoteczki sonicznej. Ostatnio zwróciłam uwagę na gamę urządzeń beauty marki Garett (klik!)
Mój wybór padł na urządzenie do mezoterapii bezigłowej Garett Beauty Fresh Skin. Jeśli marzycie o napiętej, nawilżonej i promiennej cerze to urządzenie to jest właśnie dla Was. 

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII GARETT BEAUTY FRESH SKIN

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Urządzenie Garett Beauty Fresh Skin przeznaczone jest do stosowania w domowym zaciszu. Świetnie imituje zabieg wykonywany w gabinecie kosmetycznym. 
Zapewnia nam przyjemny masaż wibracyjny z elektrostymulacją EMS, którego zadaniem jest pobudzenie tkanki do regeneracji oraz zwiększenie napięcia skóry. 
Ciepły kompres, który zapewnia urządzenie pomaga w oczyszczaniu i zwiększaniu wchłaniania substancji aktywnych z kosmetyków. Światło LED (w jednym z trzech kolorów), które emituje Beauty Fresh Skin pomaga niwelować wiele problemów skóry. 

GORĄCY KOMPRES

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Tryb podgrzewania pomaga otworzyć pory, co umożliwia dogłębne oczyszczenie cery z wszelkich zanieczyszczeń, w tym makijażu, sebum oraz cząsteczek smogu. 
Wystarczy umieścić w urządzeniu wacik nasączony płynem do demakijażu i oczyścić twarz. Ciepło, które emituje urządzenie wpływa na znacznie większą skuteczność zabiegu oraz przygotowuje skórę do przyjęcia składników z kosmetyków. 
Powiem Wam jedno - ten krok mojej pielęgnacji jest dla mnie niezwykle przyjemny. Ciepło oprócz funkcji oczyszczających skórę, rozluźnia mnie i odpręża.  Widzę zdecydowaną różnicę w oczyszczaniu mojej skóry przed używaniem tego urządzenia, a teraz. Już na pierwszy rzut oka widać, że cera jest lepiej oczyszczona i wygładzona. 

TRYB MASAŻU WIBRACYJNEGO Z IMPULSAMI EMS

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Tryb ten może być zastosowany po oczyszczeniu skóry za pomocą ciepłego kompresu. Zadaniem tego zabiegu jest zwiększenie elastyczności skóry oraz przyśpieszenie odnowy jej komórek. 
Masaż ten jest bardzo przyjemny. Pozwala na odmłodzenie oraz ujędrnienie twarzy podczas codziennej pielęgnacji. Po prawie miesiącu używania mogę stwierdzić, że delikatne zmarszczki mimiczne zostały zniwelowane, a skóra stała się jędrna i sprężysta. 

TERAPIA FOTONOWA W 3 BARWACH

Uzupełnienie działania pielęgnacyjnego urządzenia to terapia fotonowa. Beauty Fresh Skin emituje światło w trzech barwach. Każda z nich odpowiada za rozwiązanie określonych problemów skórnych. 

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Światło czerwone (R) wspomaga regenerację oraz rozjaśnianie skóry, zmniejsza pory i widoczność rozszerzonych naczynek. 

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Światło zielone (G) rozjaśnia skórę.

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Światło niebieskie (B) wspomaga terapię antytrądzikową, zmniejsza łojotok oraz niweluje szkodliwe bakterie żyjące na powierzchni skóry. 
Najczęściej korzystam ze światła czerwonego i zielonego, najrzadziej z niebieskiego. Zauważyłam zmniejszenie porów w okolicach nosa i na policzkach, a skóra stała się jaśniejsza i mniej się czerwieni. 

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Urządzenie to jest bardzo poręczne i lekkie. Nie zajmuje wiele miejsca, więc bez problemu możemy je ze sobą zabrać nawet na wakacyjny wyjazd. Fresh Skin Beuaty posiada wbudowany akumulator, dzięki czemu możemy go używać w dowolnym miejscu. Z łatwością można je naładować za pomocą uniwersalnego kabla micro USB. 

URZĄDZENIE DO MEZOTERAPII BEZIGŁOWEJ GARETT BEAUTY FRESH SKIN

Na koniec mam dla Was coś ekstra! Aż 20% zniżki na hasło: GB_fotografka na wszystkie nieprzecenione urządzenia Garett (nie tylko ze strefy Beauty, ale również na smartwatche).

Czy w pielęgnacji swojej cery stosujecie jakieś urządzenia ? Jakie urządzenie jest Waszym ulubionym ?


6 komentarzy:

  1. technologia na miarę XXI wieku, chyba zainteresuje młode pokolenie i to nie tylko płeć piękną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ich sprzęty mnie już od dawna interesują ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie niedawno zorientowałam się, że Garett ma dział beauty, ja mam od nich smartwatche i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, ja stosuje inne urządzenie ich i lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię profesjonalne urządzenia do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to urządzenie kusi mnie od dawna. Może na dzień matki? :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje