czwartek, października 28, 2021

WEGAŃSKI ŻEL POD PRYSZNIC | NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Żele pod prysznic to produkty, które schodzą u mnie w ilościach hurtowych. Lubię, gdy kosmetyk ten ładnie pachnie, dobrze się pieni i nie podrażnia mojej skóry. To podstawowe zadania, które przed nim stawiam i większość produktów radzi sobie z nimi wyśmienicie. Jakiś czas temu trafił do mnie najnowszy żel pod prysznic marki Nivea Fresh Blends Banan Acai, który od razu przyciągnął mój wzrok przepiękną szatą graficzną. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził to zapraszam do przeczytania moich wrażeń na jego temat. 

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

ODŚWIEŻAJĄCY ŻEL POD PRYSZNIC NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Żel w 97% ma biodegradowalną formułę, a 90% jego składników jest pochodzenia naturalnego. Nie znajdziemy w jego składzie żadnych składników pochodzenia zwierzęcego, więc jest idealny dla wegan. Butelka wykonana jest w 97% z przetworzonego plastiku (bez etykiet i nakrętki). 

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Żel ten przeznaczony jest do pielęgnacji każdego rodzaju skóry. Jego zadaniem jest oczyszczenie oraz odświeżenie skóry. 

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Zacznę od tego, że żel (tak jak wspominałam wcześniej) ma przepiękny, wrzosowy kolor. Od razu skradł moje serce. Po jego otwarciu otulił mnie cudowny zapach, który podczas używania wypełnia całą łazienkę. Skóra po jego użyciu jest oczyszczona i odświeżona i pachnie jeszcze długo po umyciu. 

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Jeśli macie wrażliwą skórę i boicie się podrażnień Nivea jest bardzo delikatny dla skóry. Nie zauważyłam żadnych podrażnień lub przesuszeń, a mam do nich skłonność.
Żel był też bardzo wydajny, bo już jego niewielka ilość wystarczyła do umycia całego ciała. Ten produkt to zdecydowanie ulubieniec ostatnich tygodni. 

NIVEA FRESH BLENDS BANAN ACAI

Używacie żeli Nivea ? Macie swój ulubiony żel pod prysznic ?

4 komentarze:

  1. No i go chcę ❤️ Zapach kuszący a i formuła niezła

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście przyciągający kolor ma ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mi podbierają panowie mój żel. Do tego jeszcze córka, która chce się dzielić kosmetykami... potrzebuję tego mnóstwo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę banany i już chcę! :) Mam słabość do takich zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje