poniedziałek, listopada 01, 2021

OŚWIETLENIE ZMIENIAJĄCE WNĘTRZE | LAMPA KASPA CUMULUS 3

Dopełnieniem każdego wnętrza jest oświetlenie. Nawet najbardziej nudne wnętrze za pomocą stylowej lampy staje się wyjątkowym miejscem przyciągającym wzrok. 

Niedawno mój salon przeszedł prawdziwą metamorfozę. Z mieszaniny kolorów czerwonego, żółtego i mahoniu oraz przestarzałych mebli powstał stylowy i minimalistyczny salon w kolorach bieli i szarości z dużą szafą do przechowywania. Od razu wnętrze to stało się większe i jest w nim więcej światła. Jest to zdecydowanie zmiana na plus, która ułatwia mi pracę jako fotografa. Dzięki neutralnemu w kolorystyce wnętrzu zdjęcia nie nabierają niepożądanych zafarbów, a jednolite meble nie raz mogą stać się bardzo ładnym tłem dla zdjęć. Dzisiaj chciałam Wam pokazać lampę, która idealnie wpasowała się w wystrój salonu - jest jego idealnym dopełnieniem, czymś co nadało wnętrzu smaku. Jest to model Cumulus 3 (klik!) polskiej marki Kaspa.  

KASPA CUMULUS 3

KILKA SŁÓW O MARCE KASPA

KASPA CUMULUS 3

Twórcami marki Kaspa (klik!) są Kasia i Paweł, którzy ponad 15 lat temu zachwycili się światłem oraz formami jakie może przyjąć. Przez lata zdobywali doświadczenie, żeby w końcu stworzyć swoją markę, w której dzisiaj znajdziecie ponad 430 wzorów zebranych w 52 kolekcje lamp. 
Każda lampa zachwyca nie tylko wyjątkową stylistyką, ale również bardzo dobrą jakością. Lampy są polskie, a w procesie ich produkcji wykorzystywane są rodzime surowce. 

KASPA - KOLEKCJA CUMULUS

KASPA CUMULUS 3

Kolekcja Cumulus (klik!) od razu skradła moje serce. Proste formy i okrągłe klosze sprawiły, że wiedziałam, że będzie to lampa idealna do mojego wnętrza. Wybrałam model Cumulus 3, ponieważ mieszkanie w bloku nie należy do najwyższych, dlatego taki rozmiar lampy idealnie się u mnie sprawdził. 
Kształt lampy przywodzi na myśl białe, miękkie obłoczki. To zasługa ośmiu mlecznych kloszy, które zebrane są wokół poziomego stelaża (w moim przypadku - w kolorze złotym). Dzięki nieregularnemu umieszczeniu kloszy lampa z każdej perspektywy wygląda inaczej i zaskakuje swoim wyglądem. 
Okrągłe, mleczne klosze idealnie rozpraszają światło tworząc przytulną, domową atmosferę. 
Stelaż zawieszony jest na cienkiej pionowej tulejce, która maskuje przewód zasilający i nadaje całej kolekcji Cumulus wytworny klimat. 
Wysokość tej lampy to tylko 40 cm, więc świetnie sprawdza się w pomieszczeniach z niskim stropem -właśnie takich jak mieszkania w blokach. 
Charakter lampy jest ponadczasowy. Złote (lub srebrne) wykończenie idealnie wpasuje się do każdego wnętrza zarówno klasycznego, eklektycznego, jak i eleganckiego, glamour czy art deco. 

KASPA CUMULUS 3

Lampa jest już ze mną jakiś czas i powiem Wam tylko jedno - codziennie zachwyca mnie na nowo. Każdy kto do mnie przyjdzie od razu zwraca na nią uwagę i pyta skąd ją mam i gdzie można taką kupić. Jestem tak zakochana w tym kształcie, że teraz, gdy planuję remont łazienki jedno wiem na pewno - przy lustrze zdecyduję się na kinkiety w tym samym stylu, żeby codziennie mogły cieszyć moje oko w kolejnym pomieszczeniu :)

Jakie lampy macie w swoich wnętrzach ? Wolicie proste formy czy stawiacie raczej na coś bardziej ekstrawaganckiego ?

Post powstał we współpracy z marką Kaspa

6 komentarzy:

  1. ojej, jakie cudo! A ja właśnie szukam lamp do salonu i gabinetu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta lampa ❤️ Bardzo podobają mi się takie rozbudowane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne oświetlenie, dobre światło to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wnętrze, szczególnie spodobał mi się ten stół wygląda bardzo stylowo. Lampa też jest bardzo ładna podobnie do szafy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna lampa. I faktycznie zmieniła pomieszczenie w gruntowny sposób. Sama ostatnio wprowadziłam do sypialni złote dodatki (sypialnia jest w kolorze ciemnej zieleni i granatu tak więc złoty kolor łądnie dopełnił jej wystrój). Szukałam jednak odpowiedniej lampy i chyba znalazłam. Sprawdziłam cenę i nie jest taka wysoka....

    Swoją drogą ciekawy wystrój pomieszczenia - jest z gruntu tradycyjny, jednak znajduje się tutaj wiele ciekawych elementów w stylu nowoczesnym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Salon miał być skandynawski, a wyszedł mi loft i w takim stylu mam całe oświetlenie :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje