piątek, listopada 20, 2020

POGROMCY MITÓW | DRUKOWANIE W DOMU I FIRMIE | EPSON ECOTANK L7160

Od marca większość z nas pracuje z domu. Pandemia zmieniła sposób pracy milionów ludzi na świecie. Dla ogromnej części społeczeństwa jest to sytuacja nowa, w której ciężko się odnaleźć. 
Jeśli chodzi o mnie, to od kiedy skończyłam studia (a praktycznie już w ich trakcie) pracuję z domu. Jednak praca fotografa produktowego to nie tylko wykonywanie zdjęć i przesyłanie ich online klientom, ale również podpisywanie i drukowanie umów z klientami. Nie możemy też zapomnieć o normalnym funkcjonowaniu domu, gdzie czasami też trzeba coś wydrukować. Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mojego nowego przyjaciela, który pomaga mi nie tylko w domowym biurze, ale również w organizacji domu. Zaciekawieni ? Zapraszam do dalszej części posta! :)

EPSON ECOTANK L7160

DOMOWE BIURO

EPSON ECOTANK L7160

Mimo, że mamy XXI wiek i ogrom spraw możemy załatwić online, to jednak większość firm nadal jest wierna tradycyjnemu papierowi. Prawie 99% umów, które podpisuję z moimi klientami muszą być wydrukowane i przesłane tradycyjną pocztą do zamawiającego. 
Do tej pory zbierałam umowy z całego tygodnia i jechałam do drukarni w mieście, żeby je wydrukować i od razu na pocztę, żeby je wysłać. Było to problematyczne, więc zaczęłam szukać jakiegoś tańszego i bardziej praktycznego rozwiązania. I tak buszując po Internecie trafiłam na drukarki i urządzenia wielofunkcyjne marki Epson z systemem stałego zasilania w atrament EcoTank

EPSON ECOTANK L7160

Zaczęłam mocniej zagłębiać się w temat i już wiedziałam, że jest to rozwiązanie idealne dla mnie. 
Na pewno wiele z Was zastanawia się teraz cóż to takiego jest ten system EcoTank. Drukarka w niego wyposażona różni się zasadniczo od innych drukarek, bo zamiast kartdridży posiada duży zbiornik, który z łatwością można napełniać atramentem z dołączonych butelek. Szybkie, banalnie proste i co najważniejsze - bez plam z tuszu na rękach czy biurku. 
Do drukarki dołączony jest zapas tuszy, które starczą aż na 3 lata (to odpowiednik aż 82 wkładów z atramentem) ! Jesteście pod wrażeniem ? Bo ja czytając to byłam ;) To nie tylko oszczędność pieniędzy, ale również czasu, bo nie muszę tak często wymieniać kartridży. 

EPSON ECOTANK L7160

Do tej pory za 1 kartkę druku czarno-białego płaciłam w drukarni 50gr. A teraz ? Mogę wydrukować ponad 120 kartek czarno-białych za 1 zł, a za taką samą cenę aż 60 kartek kolorowych. Nie wiem jak do Was, ale do mnie przemówiły te liczby i postanowiłam wyposażyć swoje domowe biuro w urządzenie wielofunkcyjne Epson EcoTank L7160  

EPSON ECOTANK L7160

Zbiornik atramentu w tym urządzeniu znajduje się z przodu, dzięki czemu z łatwością możemy kontrolować poziom tuszu. Napełnianie zbiornika jest dziecinnie łatwe, a innowacyjny system sprawia, że gdy atrament uzupełni się do odpowiedniej pojemności, nawet gdy w butelce będzie więcej tuszu, nie spowoduje to przelania się atramentu poza zbiornik. 
Urządzenie to pozwala nie tylko na wydruk dokumentów, ale również zdjeć, które z łatwością można wydrukować z karty SD oraz bez marginesów. Wyposażone jest w dwa podajniki papieru, ma możliwość druku dwustronnego oraz czytelny ekran LCD. 
Drukarka ma 5-kolorowy system zasilania w atrament, który obejmuje czerń fotograficzną oraz czarny atrament pigmentowy. 

WYDRUK PROSTO Z TELEFONU

EPSON ECOTANK L7160

Ile razy zdarzyło Wam się tak, że musicie coś na szybko wydrukować, ale akurat nie mieliście dostępu do laptopa, bo np.: korzystał z niego inny członek rodziny ? Na pewno nie raz, nie dwa ;)
Epson iPrint to aplikacja, dzięki której z łatwością możecie wydrukować dokumenty, rachunki i inne potrzebne rzeczy. Umożliwia ona również sterowanie skanowaniem i innymi funkcjami urządzenia. 

EPSON ECOTANK L7160

Aplikacja jest bardzo intuicyjna. Działa szybko, nie zacina się i z łatwością łączy się z urządzeniem. Dla mnie jako osoby, która praktycznie nie rozstaje się z telefonem takie rozwiązanie jest genialne! Przychodzi mail z umową, otwieram, czytam, drukuję, podpisuję i mogę iść na pocztę wysłać list. Wszystko zrobione w kilka minut bez ruszania się spod koca ;) Prawda, że brzmi cudownie ? ♥


EPSON ECOTANK L7160

Jak radzicie sobie podczas pracy zdalnej ? Jest to dla Was nowa rzeczywistość ?

Post powstał we współpracy z marką Epson

11 komentarzy:

  1. wstyd przyznać, ale skupiłam się na kubkach i talerzykach w witrynie... alez ty masz raj :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie problem jest taki że moje drukarka nie jest wysokich lotów i dlatego zaawansowane wydruki nie wchodzę w grę. Chyba czas na zmiany...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie pracuję zdalnie. Ale od dawna mysle o drukarce epson własnie z ecotank i teraz czuję się jeszcze bardziej przekonana :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie przydałaby mi się:) Wydruk z telefonu to też świetna opcja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam z Epsona! W pracy go mieliśmy i tak pokochałam jego funkcjonalność, że gdy otworzyłam własny biznes to od razu kupiłam! Drukowanie z telefonu jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam właśnie niewielkiej drukarki, bo póki co drukuję umowy i etykiety w puncie, moja stara drukarka wyzionęła ducha :/

    OdpowiedzUsuń
  7. By mi się przydał taki dobry sprzęt 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że takie coś w ogóle istnieje :) Chyba nawet ja poradziłabym sobie z uzupełnieniem tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydruk z telefonu to super opcja - bardzo wygodna sprawa, szczególnie jeśli musimy wydrukować coś na tempo.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja drukarka wymaga wymiany tuszów i ciągle mi z tym nie po drodze :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mam pracy zdalnej, niestety trzeba chodzić normalnie do pracy :) Ja na swojej też drukuje z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 fotografka bloguje